-
Het
Meldpunt Kinderopvang
helpt gemeenten om het nieuwe takenpakket binnen kinderopvang
te organiseren en op te volgen. Hierbij wordt gestreefd naar
een gezamenlijk loket voor kinderopvang. De rol van de gemeente
of stad is het oprichten en opvolgen van een loket en een meldpunt
kinderopvang binnen hun dienstverlening.
-
Aan
de hand van deze software kan een Lokaal
Overleg Kinderopvang een groot gedeelte van
hun doeslstellingen in 123 realiseren: overzicht van kinderopvang
binnen de gemeente en aanbod aan ouders worden zo samen gebracht
dat opvolging makkelijk en steeds up to date blijkt.
-
Het
meldpunt is een uniek en waardevol instrument voor aanstaande
ouders, werkzoekenden,
VDAB, interimkantoren, occasionele opvang en kinderopvang in
het algemeen.
-
Via
het meldpunt kan men snel een antwoord vinden op de opvangvraag.
Men moet zijn opvangvraag maar op één plaats stellen
om zo maximaal geholpen te worden. Alle verkregen informatie
is objectief en
overkoepelt alle opvangvoorzieningen binnen uw gemeente.
- Indien
meer interesse kan je ons steeds concacteren om een
vrijblijvende demonstratie van het totale pakket
of een prijsofferte. Contact
via e-mail:
[ klik hier ]
- Je kan hier enkele documenten downloaden met de handleidingen.
|