Info voor gemeentes en Lokaal Overleg Kinderopvang.

  • Het Meldpunt Kinderopvang helpt gemeenten om het nieuwe takenpakket binnen kinderopvang te organiseren en op te volgen. Hierbij wordt gestreefd naar een gezamenlijk loket voor kinderopvang. De rol van de gemeente of stad is het oprichten en opvolgen van een loket en een meldpunt kinderopvang binnen hun dienstverlening.

  • Aan de hand van deze software kan een Lokaal Overleg Kinderopvang een groot gedeelte van hun doeslstellingen in 123 realiseren: overzicht van kinderopvang binnen de gemeente en aanbod aan ouders worden zo samen gebracht dat opvolging makkelijk en steeds up to date blijkt.

  • Het meldpunt is een uniek en waardevol instrument voor aanstaande ouders, werkzoekenden, VDAB, interimkantoren, occasionele opvang en kinderopvang in het algemeen.

  • Via het meldpunt kan men snel een antwoord vinden op de opvangvraag. Men moet zijn opvangvraag maar op één plaats stellen om zo maximaal geholpen te worden. Alle verkregen informatie is objectief en overkoepelt alle opvangvoorzieningen binnen uw gemeente.

  • Indien meer interesse kan je ons steeds concacteren om een vrijblijvende demonstratie van het totale pakket of een prijsofferte. Contact via e-mail: [ klik hier ]

  • Je kan hier enkele documenten downloaden met de handleidingen.

[Terug]

Vandasin bvba - Burg. Vandenbogaerdelaan 54 8870 IZEGEM - TEL +32 (0)498 33 00 78 - info@Vandasin.be